שאיבת שומן מחיר

המחיר של ניתוח שאיבת שומן משתנה ותלוי במספר גורמים. במאמר זה ננסה להסביר במה המחיר תלוי ובהמשך תוכלו להתרשם מרמת המחירים בישראל לניתוחי שאיבת שומן. באופן עקרוני המחיר תלוי במספר המקומות אותם רוצים לנתח ובאיזה שאיבה מדובר, קטנה, בינונית וגבוה, כמות השומן אותה רוצים להסיר משפיעה על המחיר, ככל שהניתוח ארוך יותר המחיר יעלה. פרמטר נוסף שמשפיע הוא הטכניקה בניתוח: התפחה, אולטרסאונד או ריטוט (PAL). גם סוג ההרדמה הנדרש (מקומית או כללית) ישנה את המחיר, בהרדמה מלאה, הרופא המרדים יהיה נוכח במשך כל התהליך מה שמייקר בסופו של דבר את עלות הניתוח. לפניכם פרמטרים נוספים שמשפיעים על תג המחיר.

עצרו רגע

שאיבת שומן היא אחת הדרכים היותר פשוטות בימינו לביצוע שינוי משמעותי ומיידי במראה החיצוני. אם כמות השומן אותה אתם צריכים להסיר עולה על ליטר וחצי, פתרונות נוספים כגון המסת שומן הם לא אופצייה עבורכם. התייעצו עם המומחים שלנו, שכולם חברים באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והשיגו גוף חטוב כמו שתמיד חלמתם!

 


פרמטרים שמשפיעים על המחיר

פרט לסוג השאיבה, טכניקת הניתוח וסוג ההרדמה ישנם פרמטרים נוספים שמשפיעים על עלות הניתוח בהם שכר מנתח שמשתנה בהתאם לניסיון הרופא, הביקוש לאותו רופא ולמוניטין אותו רכש, אם כי לא תמיד מה שיקר הוא הטוב ומה שזול גרוע. היכן מבצעים את הניתוח, חדרי ניתוח ברמה גבוה עם צוות רפואי מקצועי יבוא לידי ביטוי במחיר. מספר ימי האשפוז, מחירם של עזרים לאחר הניתוח כמו חגורות לחץ, עלות פגישת הייעוץ עם המנתח ועוד אף הם ישפיעו על המחיר. הדרך הטובה ביותר לדעת את המחיר ואת שיטת הטיפול בנוגע להליך אסתטי כלשהו הוא לקבל הצעת מחיר ממספר מכונים, מרפאות ורופאים, תוכלו לעשות זאת בפשטות כאן באתר.

 


זול לפעמים יכול להיות יקר!

לא תמיד מחיר זול הוא המחיר הכדאי, ולכן, עדיף לנסות מנתחים פלסטיים מומחים בעלי מוניטין וניסיון בתחום ולא להתפתות למחיר שהוא זול למראית עין. כדאי להשוות בין הטכנולוגיות והמכשירים בהם משתמשים בשאיבת שומן ולהתרשם גם מתגובות מטופלים קודמים ולראות תמונות של לפני ואחרי הניתוח. לסיכום, מחיר הניתוח תלוי במספר גורמים ולכן קשה מאוד ואפילו בלתי אפשרי לשערך את מחירו וזאת מבלי לעבור התייעצות מקיפה. עלות הניתוח כאמור יכולה גם להשתנות מרופא לרופא וממרפאה אחת לשנייה תלוי בניסיון ובוותק המרפאה, במיקום ובמוניטין שרכשה. שאיבת שומן היא הליך קוסמטי אסתטי ולכן היא איננה כלולה בסל הבריאות אולם למרות זאת מכונים מסויימים כן מצליחים להשיג מימון והנחות דרך קופות החולים.

 


כמה עולה שאיבת שומן?

אזור הניתוח טווח מחיר ממוצע לניתוח
בטן עליונה ותחתונה 10,000 - 22,000 ש”ח
ירכיים חיצוניות 8,000 - 16,000 ש”ח
ירכיים פנימיות וברכיים 6,000 - 18,000 ש”ח
שאיבת שומן ישבן 6,000 - 15,000 ש”ח
זרועות (אזור בעייתי לניתוח) 5,000 - 14,000 ש”ח
שאיבת שומן מהסנטר (כולל מיצוק) 7,000 - 12,000 ש”ח
לחיים לסת וצוואר 5,000 - 14,000 ש”ח
גב (תחתון בדרך כלל) 5,000 - 15,000 ש”ח