המסת שומן בגלי רדיו - מידע ומכשירים

המסת שומן בגלי רדיו היא השיטה ב”ה” הידיעה באמצעותה נפטרים ממצבורי שומן טורדניים. המסה בגלי רדיו נעשית ע”י מכשירים מתקדמים בהם אקסנט, טרמוליפו, טארמקול והמכשיר המוביל היום בישראל ובעולם כולו הבודי טייט. מכשירים אלו מייצרים גלי רדיו שמחממים את החלק התחתון של האורגניזם כדי להאיץ תהליכי התנוונות שנעשים איטיים עם חלוף השנים, בכך הם גורמים לגוף להאמין שהאזור אותו הם מחממים סובל מטראומה או מכה.

הגוף, כתוצאה מה״הונאה״, מגיב בשליחת אלמנטים מתקנים כדי לנסות ולרפא לכאורה את ה”מקום הניזוק”. הפעולה גורמת למיצוק העור, ומצד שני החום גורם למסמוס השומן, ולהורדת מספר סנטימטרים בהיקפים. הטיפול גורם גם לרדיקלים החופשיים (רעלים) שבאזור המטופל להתחלק למולקולות יותר קטנות שהלימפה יכולה לאסוף בקלות רבה יותר ולסלקם דרך דרכי השתן.

עצרו רגע

סובלים ממצבורי שומן טורדניים ומחפשים דרך יעילה להסירם? המסת שומן באולטרסאונד היא השיטה המומלצת ביותר על ידי מרבית הרופאים העוסקים בכך ובעזרת מכשיר הבודי טייט שנותן פתרון מושלם הן למצבורי השומן והן ל״גלים״ שעלולים להישאר לאחר פרוצדורות אחרות להסרת השומן ע״י מתיחת העור.

 


המסת שומן בגלי רדיו, מחזוריות הדם ותהליך ההזדקנות

פרט לפתרון הבולט של טיפול במצבורי השומן באזורים השונים בגוף ובאזור הסנטר יש לציין דבר חיובי נוסף, גלי הרדיו גורמים לנוזלי הגוף (דם בעורקים, ורידים ולימפה) לזרום במהירות רבה יותר, מה שמיטיב עם אנשים הסובלים מבעיות במחזוריות הדם ו״רגליים עייפות״. יתרון נוסף בעליית הטמפרטורה הפנימית הוא מיזוג הדם בעורקים, העשיר בחמצן וערכי תזונה עם הרקמות המסומנות, הדבר חשוב מפני שהעור החיצוני יחד עם השיער והציפורניים הם החלקים שאותם מחשיב הגוף לחיצוניים יותר, ולכן הם יהיו הראשונים שהעורקים יזרימו אליהם דם “נקי” בזמן שמתחיל תהליך ההזדקנות, הם כמובן שומרים את ה”יותר טוב” לאיברים חיוניים הרבה יותר כמו הלב, הכבד וכד’…

 


על ההבדל בין טיפול בגלי רדיו לבין חימום העור

בקווים כלליים, לשיטות של חימום “חיצוני” כמו אינפרה אדום, שמיכות סאונה וכד’ ישנה יותר השפעה על פני העור, אשר חולפת לאחר הטיפול, כלומר החלק הפנימי של העור מפסיק לעבוד מיד בתום הטיפול. החידוש של טכנולוגיית גלי הרדיו הוא בהגברת הטמפרטורה ברמות של עומק, החום אותו מייצרים גלי הרדיו נשמר במשך מספר ימים, וכנגד תקיפה זו, הגוף מתחיל לפעול ולייצר מחדש, קולגן, אלסטין (חלבון מבני ברקמות החיבור בעל תכונות אלסטיות), מחזוריות דם, רקמות שומן.. וכאן מגיע החלק המוצלח והוא חיטוב הגוף ע”י המסת שומן ומיצוק העור באזור המטופל.

 


ואם רוצים במיצוק העור בלבד ללא המסת שומן?

ישנם מכשירים כמו Thermacool המעוצבים למתיחה בלבד מבלי להשפיע על השומן, ומיועדים בעיקר לאזור הפנים והמחשוף. מכשיר אחר בשם ACCENT הוא בעל שני סוגי גלי רדיו, (חד קוטבי ודו קוטבי) ואפשר לבחור את התוצאה שמבקשים הן בפנים והן בגוף. הרופא יכול למנוע גם את הורדת השומן באופן מבוקר על ידי שליטה בטמפרטורה שלא תעלה יתר על המידה (ככול שהטמפרטורה עולה, יותר שומן נשרף). באופן עקרוני ניתן לומר כי המכשירים אותם הזכרנו בפתיח (אקסנט, טארמקול, טרמוליפו) מיועדים לחיטוב, הידוק העור והצרת היקפים בעיקר ואילו הבודי טייט משמש להמסת שומן גרידא.

 


האם המסת שומן בגלי רדיו כואבת?

כאשר ההליך מבוצע באמצעות מכשיר Thermacool אז התשובה היא כן. ולשם כך דרושה הרדמה מקומית. במכשירים כמו ACCENT ו- Thermalipo מורגש חום רב באזור בו מטפלים ולכן קיים חשש קל כי תחושו בצריבה קלה ואף בכאב לא עמוק, מדובר בכאב סביל ואין צורך בהרדמת המקום. בניגוד למכשירים הללו, השימוש במכשיר בודי טייט יצריך ברוב המקרים הרדמה, יהיה קשה מאוד לעבור את הטיפול הזה ללא משככי כאבים, תוכלו לקרוא עוד על טיפול באמצעות תדר רדיו rf במכשיר בודי טייט בהרחבה באתר.

 


תוצאות הטיפולים

כאשר מבצעים את הטיפולים במכשירים שתוארו, התוצאות הן הדרגתיות ומשתרעות בין 3 ל- 6 חודשים, למרות שהטיפולים משתרעים למשך מספר שבועות, התהליך הפנימי נמשך זמן רב יותר. בכדי לשפר עוד יותר את התוצאות ניתן לשלב גם טיפולים נוספים לעיצוב הגוף במכשירי VELA או lpg (מכשירי מסאז’ עם גלילים). כאשר מבצעים המסת שומן בגלי רדיו ע”י מכשיר הבודי טייט, רואים את התוצאות מיד לאחר הטיפול הראשון (אין צורך בטיפולים נוספים שכן ההליך כולל גם שאיבת שומן), אפקט הטיפול הסופי מתקבל תוך מספר שבועות עד חודשים בודדים מסיום ההליך.